Annebebek03 biz başladık sadece mamayla besleniyor ve çok kustuğu için pek kilo alamıyor diye ama doktor 4.ayda sadece tadım yaptıracaksın dedi yoğurt ve meyveyi. İstersen gece maması da kullanabilirsin ama küçük porsiyon dedi. 4-5 kaşık olarak yoğurt, elma, armut, muz denedik 5.ayda porsiyon büyüttük 10 kaşık kadar ve sebze de eklememi söyledi sebzeleri birbirine karıştırma dedi 🌺