Arkadaşlar bebeğim iki buçuk aylık. Reflü var. Artık emer emmez kusmaya başladı. Doktor gaviscon süspansiyon verdi. İnfant bulamadığımız için. Çok tedirginim. Çoğu kişi kabız yaptığını yazmış. Ama bu kadar kusmasına da dayanamıyorum. Sürekli rahatsız. Kullanıp iyi sonuç alan var mı acaba ?