Merhaba güzel anneler. Ben 25 gündür ki doğum yapmışım. 3. Çocuğum. Dün akşamdan beri af edersiniz çişimi yaparken tuvaletin sağını soluna tutunarak yapiyorum acayip şekilde Bi ağrı var öyle böyle değil yani bu güne kadar bütün işlerimi yaptim hiç ağrım yoktu sizce ne olabilir fikirlerinizi söyler misiniz ❤🙏