Kizlar sabahta post açmıştım insallah bu sefer görürsünüz.
Bebegim 5 aylik mama ile besleniyor. 5 gundur kaka yapmıyor. Sancisi huysuzlugi yok cok sukur. Istahsiz ama.
Zeytin yağı koydum mamasina, birazda poposuna sürdüm. Masaj da yaptım ama fayda etmedi.
7 güne kadar normal dedi doktorumuz ama ben dayanamıyorum artık. Ne yapmalı bole olup sonra yapan bebekleriniz oldu mu?
3 gun once ucak yolculuğu yapmıştık zor bir gündü. Travma falan mı oldu çocukta acaba of.