ilosasell geçmiş olsun nizde neredeyse bi haftadır hastayız gece ateşi çıkıyor ama çok değil en yüksek 38 lerde.doktora gittik boğazı kızarık dedi.calpol dolven kullanabilirsin dedi.ama çok yüksek olmadığı için kullanmadım ateşi çıkınca soyup yatıyorum.ama iştahsız hiç bişey yemiyor hep su içiyor.burnu tıkanıyor özellikle gece.bende ne yapacağımı bilmiyorum ne zmn iyileşir keşke çocuklar hasta olmasa 😔