Kızlar bulunduğum şehirde alerji doktoru yok . Yakın illere de gidecek durumum yok . Ve ben oğlumu iki aydır gözlemliykrum . Süt alerjisi bariz bı sekilde kendini göstermeye başladı . Tek çarem diyetisyen . Ne düşünüyorsunuz? Bu şekil de ilerlemek zorunda kalan oldu mu ?