Kızlar selam. Uzun süredir korunma amaçlı yasmin doğum kontrol hapı kullanıyordum fakat ödem ve baş ağrısı problemleri yarattığı için doktorum yazz markaya geçmemi önerdi. Bu ay onu kullandım ve aynı şekilde ekstra korunmadan devam ettim fakat son hapı içicem hala regl olmadım normalde 3 gün önce oluyordum. Korkup test yaptım o da negatif. zaten karın ağrısından bel ağrısından da ölüyorum ama neden olmadım anlamadım. Yaşayan bilen varsa yazarsa çok sevinirim yoksa doktor yolu gözükecek bana