Yağ çözücüleri hep şöyle kullanırım yanmış veya çok yağlı tencereyi ocakta ısıtırım sonra yağ çözücüyü sıkarım iki dk da çıkar davrumbaza da yağlı olunca sıkarım ama az önce birşeyler okudum çok zararlıymış ve o kimyasal tencerelerden aslında tam manasıyla çıkmıyormuş. Yağ çözücü yerine ne kullanabilirim yanmış veya dibi tutmuş şeyler için? Veya ben kimyasal kullanmıyorum şöyle yapınca çıkıyor dediğiniz bir yöntem var mı ? Zaten astımım var belki de temiz olacağım diye bunlar iyice tetikliyor o yüzden önerilerinizi bekliyorum