Bebeğim 8 ay 20 günlük yaklaşık 10 gündür falan zorla yemek yediriyorum en sevdiği yoğurdu bile yemiyor ağzını kitliyor. Pazartesi hasta oldu ertesi gün doktorumuza götürdüm influenza dedi tedaviye başladık ama bu süreçte ağzı haddinden fazla akıyor ve her şeyi ağzına götürüp ısırmaya çalışıyor ve damakları da ara ara sıcaklığı yükseliyor, huzursuzluk zaten zirve de ve 8 de uyuyan bebeğimi gece 1,3 - 2 gibi anca uyutabiliyorum. İnfluenza belirtilerinde ağız akıntısı yok acaba hastalıkla beraber dişte çıkartıyor olabilir mi?