Smsrs ben termos aldım bence gerekli yazın bozulmasını önlüyor bir nebze kışın da sıcak tutuyor ben dışarıda herşeyi veremiyorum bebeğime hiç olmadı yoğurt koyuyorum tıkanabilir gıda poşeti güzel kirada vardı kalmamış ben de bakmıştım bir ara bebekler seviyorlar öyle şeyleri e bebeğin hamm meyve püresi var o şekilde güzel yani poşetini alsam bende bebeğime meyveli yoğurt yapar veririm ya da ılık çorba bile verilebilir ama biraz pahalı 🥹 marka olarak da termos e bebeğin bordo olanı ver ilk önce marka almıştım o kötü çıktı e bebeğin ki güzel