Acemianne2807 Kızlar hazır mantıyı surekli suda haşlayıp ustune yogurt biber sıkıldım bundan basks ne yapa biliriz öneriniz var mi
Melissamom Acemianne2807 benim de çok canım cekmisti akşam yapacağım varsa farklı tarifler ben de degerlendireyim. Mantının her türlüsune bayiliyorum
hunilimomy Acemianne2807 yüksük çorbası olarak yapabilirsiniz adana Osmaniye tarafi yapar çoğunlukla salçayla yağı kavurup üzerine su ekleyin su kaynasın içine mantıyı dökün tuz ve kuru nane ekleyin varsa bi avuç kadar nohutta ekleyebilirsiniz cok güzel oluyor
Selin1234 Acemianne2807 ben firindaa yapiyorum sonra üzerine salçalı bir sos yapıyorum yapıp ıslatıyorum çok güzel oluyor , manti çorbası yapıyorum
Aloaveraaaa Ben kendim denemedim daha ama hep karşıma çıkıyor mantıyı kizartiyirlar sonra salça ile kavurup su ekleyip pisiriyolar demleme makarna mantiginda sonrada yoğurtla servis. Ama denemedim nasıl olur garanti veremiyorum ☺️
Pikapikapikacuuu Acemianne2807 kaynanam çorbasını yapıyor güzel oluyor. Yüksük çorbasıı diye geçiyor galiba.