Bentuce25 Bugün çok kaka yapmış her yere bulaşmış ben onunla uğraşırken eline bulaşmış görmedim 3 buçuk aylık elini yalıyordu sürekli elleri ağzından zaten emzirmek için kucağıma aldım kakasını elinde görünce şoka girdim birşey olur mu acaba çok korkuyorum
Bentuce25 Deletedmom_68 mikrop kapmıştır diye korkuyorum o kadar da ellerimi yıkarım görmemişim olacak olunca oluyor engelleyemiyorsun
Deletedmom_68 Bentuce25 oluyor canım bizim de başımıza geldi ondan bişey olmaz dedim doktoruna sormuştum
Bentuce25 Deletedmom_68 yaşamışmıydınız sizde daha da çok küçük biraz korkuyorum inşallah birşey olmaz normalde de çok kusan bir bebek ayıramam ki bundan dolayı mı
izd Muhtemelen her bebeğin başına geliyordur.. ve muhtemelen kendi kakasını yaşamaktan da bir şey olmaz ama her taze anne gibi doktora danışmak ya fayda var, bazen doktorların önlem babında bile olsa tavsiyeleri olabiliyor..
Deletedmom_68 Bentuce25 bizim daha ufaktı o zamanlar bezini açınca kaka yapıyordu bende pişik olmasın diye havalandırıyorum popoyu yaz zamanı, bezi kalmamış odasına almaya gitmiştim döndüm bi baktım ağzı yüzü her yer kaka olmuş ellerini sokuyo ağzına doktoruna mesaj atmıştım size yazdığım şeyi söylemişti direkt aynısını yazdım😌siz içiniz rahat etmezse danışın yine de doktora🌸