Barlas35 Kalça ultrasonunu İzmir’de nerede cektirdiniz ? Ne kadr ücret ödediniz ? Devlette çektiren var mı ? Devlette çektirmek için nereden randevu alınması gerekiyor ? Menemen de oturuyorum bu civarlarda bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
Ysgl26 Barlas35 doğum yaptığım hastanede 40 gün bebeğün bütün tahlil ve görüntülemeleri ücretsiz yapıldı o yüzden herhangü bir ücret ödemedik 40 ında kalça ve karın ultrasonu için gittiğimizde. Devlette de muhtemeln çocuk doktoruna randevu alırsınız o yönlendirir sizi ultrasona
tubasd Barlas35 Yanlış anımsamıyorsam develtte yenidoğan çocuk bölümünden randevu alıp muayene oluyorsunuz oda sizi radyolijeye yönlendiriyor 2. Ayında cektiriliyor