Hanımlar Merhaba. Dolapta bardaklarımı hiç Islak koymam ve örtüleri hep temiz tutarım. Ama ona rağmen kapağı açınca tuhaf bir koku oluyor. Bardakları da ters yerleştiriyorum. Yani içilen taraf aşağıda olur. Acaba ondan mı başka mi bilemedim. Var mı fikirleriniz? 😊