aslikk Kızlar merhabalar. Oğlum 33 günlük. Cildi aşırı kuru. Sürekli yağlıyordum. Doktor yağ sürme cildini kurutur dedi. Losyon sür dedi. Kullandığınız önerebileceğiniz bir marka var mıdır?
Deletedmom_68 aslikk ben sebamed kullanıyorum cildi için, yüzü elleri ve ayakları için bübchen nemlendirici kullanıyorum
Gulcineliz Bebeğiniz çok küçük. Yağ bebeklerde gözenekleri tıkadığı icin önerilmiyor. Mustela stelatopia serisine bakabilirsiniz. Doktorunuza danışarak kızıma kullandım. Şuan 17 aylık la roche posay bir losyonunu kullanıyorum.