AlyaMerveMina kızım dogdugundan beri göbek delıgı cok şişyi bılmedım saglmocsgı 2 ay aşısınfa fıtıkvar dedı doktpra gıttık 6 aya kdtduzelıt dedi duzeldi ama şimdi 6 ay 15 gunlk tekrar gobegı deliği şişmiş tekrarmı fıtım oldu tekrarlarmı bu? dışa cıkık göbeği
agustos-37-15 AlyaMerveMina canım benim oğlumda da göbek fıtığı oluştu aşırı ıkınıyor çok gazlı bir bebek . Sizinki de aşırı büyük mü dışarı doğru