Bayramiye Bizim genelde kaka lekesi oluyor simdilik😅
Hemen sıcak suyla iyice rengi gidene kadar yıkıyorum. Sebamedin katı sabunu var onunla citiliyorum, yıka citile yıka su berraklasana kadar 😂
Sonra makineye atıyorum, o lekeli kısma normal bebek deterjanından sürüyorum. Makinemin leke uzmanı diye bir seçeneği var, çay, yağ, ter gibi semboller var, yağ olana basıp çalıştırıyorum. Kumaş da müsaitse çıkmış oluyor ,değilse ikinci yıkamada cikiyor genellikle 😊