poyrazinannesi20 hadi yaa mutlaka bakılması lazım siz başka yere bile olsa götürün büyük ihtimalle gıda alerjisi de çıkabilir. Mutlaka bakılması ve takip edilmesi lazım yazık perişan olur yavrunuZ. Bizde kan ve mukus yoktu çok şükür hiçte olmadı o yüzden gıda alerjimiz yok gibi görünüyor sadece atopik yani aşırı kuru ciltli hassas. Ama ben hep gıdayıda takip ettim mesela çikolata tatlı yediği zamanlarda da yüzü kızarıyor. Takip etmeniz lazım gerçekten çok geçmiş olsun tekrardan.