Kızlar bebeğim 16 aylık olacak ama hiç yemesi düzgün değil, mama sandalyesine oturmak dahi
İstemiyor otursa da yemiyor. Önüne koyduğum herşeyi saniyeler içinde fırlatıyor atıyor yemek yada başka birşey olsun. Çizgi film açıyorum mecbur salsın birşeyler yesin diye pek bakmıyor ağzını kilitliyor açmıyor. Verince ağzından çıkarıyor her yeri berbat ediyor. Yani anlayacağınız yemek konusunda aşırı kötüyüz nasıl düzeltirim önüne tabak konulunca anlayıp yemek yiyen bebekler bar bizimki atma derdinde sadece nasıl düzelecek bu durum ya