3-4 dk emdikten sonra oyun oynuyo ağzını çıkarıp gülüp geri gelmek istiyo ama baya yapıyo bunu gazını çıkarıyorum ondansa diye tekrar emzirmeye çalışıyorum yine oyun modunda artık bi yerden sonra yorulup bıraktırıyorum. Ama aranmaya devam ediyo acaba çabuk mu doyuyo artık yoksa iştahsızlık mı var? Normalde 3saati geçerdi iki emzirme arası ama şimdi 2.5saatte yıkıyo ortalığı😵💫 yeni bi atak falan mı bu nedir a dostlar