Duyguuuus bizde de 3aylıkken başladı şimdi 20aylık hala devam ediyor. İlk aylar çok daha kötüydü kaşır yırtar kanatırdı heryeri yara içinde kalırdı bende bir çok otopi kontrol kremi denedim, kortizonlu kremde kullandık geçirdi fakat bırakınca geri tekrarladı. Büyüdükçe azaldı o kadar şiddetli olmuyor ama hala ara ara olur ve bu son iki haftadır yine baya azmış durumda sırtı kolları bacakları perişan. Günde iki kez nemlendirin sabah akşam. Laroche posay denemediyseniz öneririm bize en iyi o geldi. Banyoda kese yapmayın elinizle köpürtün ciltleri hassas olduğu için tahriş oluyor. Şampuanını vucut losyonunu deterjanını katkısız temiz içerikli kullanın, kıyafetlerini çift durulama yapıp tüketim ve pamuklu giydirmeye özen gösterin yünlü giydirmeyin. Vucudunu sıkan kıyafetler giydirmeyin ince rahat ve bol olsun. Biz bu önlemlerle daha alerji atağı gelse azsa bile daha hafif geçirmeye başladık tavsiye ederim. Büyüdükçe ciltleri kalınlaştığı için hassasiyetleri geçiyor tamamen bitebiliyorda ve yine büyüdükçe bağışıklıkları arttığı için alerji belirtileri de azalıyor yine tamamen geçebiliyor. Doktorumuz bize 2 en geç 3 yaşında geçer büyük ihtimalle bebeklik alerjisidir demişti. Ama gelmezse ve kalır devam ederse astıma çevirebilme riski var malesef🤦♀️ inşallah bütün yavrularımızda geçer Allah şifa versin çok geçmiş olsun🙏❤️