Havvis merhaba canım. Esimle aynı zamanda başlamış kaşıntılarınız. esimin de aralığın 5inde falan başladı kasintilar birden artti zaman kaybetmeden gittik 7 aralikta cildiyeye ben tahmin etmistim cunku doktor uyuz dedi. Kwellada losyon verdi. Ben ve kizimda yoktu ama hepimiz surduk losyonu. Ben odayı da ayirmistim korkudan kızımın odasında koltukta yatmaya başlamıştım falan. Neyse tedavi bitti kaşıntıları epey azaldi ocak 15te kontrol olarak gittik doktor baktı yaralar duruyordu kasimaktan, canlı olarak görmedi mercekle baktı ama iyice garanti olsun dedi kükürtlü karışım mi ne var ya ondan yazdı. Ben ve kızım için sizin kullanmanıza gerek yok zaten aradan 1.5 ay geçmiş geçse size çoktan geçerdi dedi. Ki bide losyon da sürmüştük biz. Neyse esim o kükürtlü karışımı sürdü 3 gün üst üste, içinde kum gibi şeyler olan tuhaf bisey. Tabi bu kükürt cildi aşırı tahriş ediyormuş esiminde oyle oldu kurudu cildi daha çok kaşınmaya başladı iyice yara yaptı kaşıdıkça. Şuan hep yara cildi kasimaktan. Tabi ben paronayak olduğum için ilaç etkisi mi yoksa yine mi hortladı diye bugün gittim 2 kwellada losyon daha aldım. Cuma cumartesi pazar 3 gün sürsün eşim. Biz o önceki süreçte mesela ailelerimize bile gitmedik 1 ay nolur nolmaz diye. Temizliğe de çok dikkat ettim ama dediğim gibi paronayak oldum ben ve hala odaya geçmedim korkudan düşün 2 aydır kızımın odasında yatıyorum yani psikolojimi bozdu çünkü. Tuhaf garip bir hastalık keşke kimseye geçmese hiç