Mariirma Pardon ben size mi cevap verdim bu bir. İkincisi kimseyi küçümsemiyorum. Kendi yaşadığım durumu yazıyorum. Böyle bi durum yaşanmaması adına da mutlaka doktora göstermeli diyorum. Gördüğünüz gibi her çocukta aynı tepki oluşmuyor demekki kedi tırmaladığı zaman. Aşıları tam bi ev kedisinden bahsediyorum bende. Ama çocuğumun parmağının halini bir ben biliyorum. Kaos yaratmaya çalışmayın sakin olun kimsenin sizi küçümsediği yok😉