Salina Maşallah diyerek başlıyorum, benim sütüm fazla akıyor. Tüm giysilerim sırılsıklam olduğundan göğüs kalkanı aldım. Biriken sütü dökmek de istemiyorum. Biriktirip ilerisi için saklamalı mıyım? Deneyimli annelerden tavsiye bekliyorum, ilk bebeğim.
Matildanil Salina tabi ki saklayın 6 ay buzlukta ömrü var Allah korusun bazen azalma oluyor anlık bir şeyde hastalık stres gibi durumlarda veya acil bi durum olur stokladıklarınızı verirsiniz🧿
ikicocukcokcocuk Salina ben sağıyordum hem fazla ıslanmıyordu 20 palet olmuştu sabah sağdığımı buz dolabında bekletiyorum akşama kadar üzerine ekliyorum en son derindondurucuya atıyorum sütümün az oldugu günde çıkarıp veriyorum bebeğime
gkbyza Salina sabah sağdığınız sütü sabah, akşam sağdığınız sütü akşam vermelisiniz yoksa bebeğinizin uyku düzeni bozulur çünkü akşam sağılan sütte melatonin uyku hormonu bulunur bu yüzden süt poşetlerine mutlaka saati de yazın güzel anne ✌🏻
Sedose Salina akması süt aşırı fazla diye olmuyor göğüs terbiye olana kadar o şekilde oluyor. Mochi pompalar var akan sütü ona doldurabilirsin. Ama gerçek anlamda fazla süt üretimi varsa sağım yapma daha da artar üretim tazyik olur bebek emmez. 2 durum arasında fark var hangisi olduğunu iyi anlamak lazım
Salina Matildanil cevap için teşekkür ederim öncelikle. Gün içinde olanı dolapta biriktirip akşama buzluğa atsam olur mu? Malum az az birikiyor.
Matildanil Matildanil rica ederim 6 ay yazdım fakat 3 ay diyen arkadaşlar olmuş Acıbadem hastanesi sayfasında 3-6 ay diye okumuştum saklama yöntemi bildiğim kadarıyla mesela süt sağdınız ilk önce buz dolabına koydunuz diğer sagdığınız ılık süt ile buz dolanında ki sütü karıştırmayın ikinci sağdığınız sütüde soğutup birleştirin öyle buzluğa atabilirsiniz
Matildanil gkbyza arkadaşlar tek tek yazmayayım da 3-6 ay saklandığı bazı hastane sayfalarında da makalelerde de mevcut
Matildanil belinayinannesii bazı makaleler ve hastanelerin sayfasında 3-6 ay saklanabileceğini okumuştum bu sebeple öyle yazdım ☺️ ama tabi taze olması daha iyi
Mamaaaaa Ben ilk zaman bebeğim 1 hafta 10 günlükken boşaltamadigi için sağdım buzluğa attım 2 3 aylıkken veririm öğünlerde diye düşündüm 6 7 paket var zaten, şimdi 37 günlük ona anca yetiyor 😅
tiredmom_ Salina kesinlikle saklamalisin. Benim sütüm de öyleydi. O kadar pişmanım ki saklamadigima o zamanlar bol bol sağım yapmadığıma