Lütfen bilenler yazabilir mi sebebi ne olabilir ishal bugün başladı kanlı geliyor ve üç gündür sürekli ateşli çocuğum :( acilde sürekli serum takılıyor kanda sıkıntı çıkmadı . Kaka tahlili yapılacak ama henüz kakasını yapmadığı için tahlil veremedik . aynı durumu yaşayan anneler lütfen yazabilir mi .