GSevilay65 Bu nasıl sizce ? Kızım 13 aylık olcak bu bebek arabasini almak istiyorum Kraft Bebek arabasini kullaniorum puseti de var satmak istiyorum isteyen olursa foto atabilirim
Gryffindor GSevilay65 Ne kadar kemeri de olsa ön kısmında bir engel daha olmasını beklerdim o nedenle bana güvenli gelmedi bunun yerine Hamilton R1 de karar kılmıştık
acimavi GSevilay65 fiyatına göre hiç güvenli durmuyor. Bu fiyata daha güvenli, önlemi olan bir model balabilirsiniz
dnzdnzdnzdnz Gryffindor merhaba bebek arabanızı ne süredir kullanıyorsunuz? Memnun musunuz artıları eksileri neler sizce? Bebim de ikizlerim var 2 araba kullanıyoruz. Travel hantal gelmeye başladı artık. Bugün r1 baktık bize hem küçük hem de kaliteli bir ürün lazım. Tavsiye eder misiniz
GSevilay65 Beli için düzgün bişi istiyorum çünkü oturmak istio geri yatmak istemio gündüz uyku zaten öğlen uykusu sadece o yüzden oturabileceği rahat bişi istiyorum