Slakyz Merhaba oğlum 3 ay 3 günlük sünnet ettirdk krem sürerken direkt mi sürdünüz yoksa geriye doğru sıyırdınız mı derisini. Dr bununla alakalı bir şey demedi sıyırılmazsa yapışır mı acaba sizler neler yaptınız
Goktugunannesiiii Slakyz Oğlum yeni sünnet oldu sıyırma falan yapmadık direk sürdük birşey söylemediler dikişleri kendiliğinden düştü çok şükür iyi
en_sevdiklerim2 Slakyz biz 40yken sünnet ettridik daha yrniyse çekme acır biraz iyileşme sürecindeyken arada çekip sürebilirsin dr demişti iyileşsin 2 haftada 1 çeksen yeterli hrmen yapışma olmaz banyodan banyoya dr çek demişti
Bebegimm1 Slakyz dikişli yerin etrafına krem sürdüm dikişleri taze oldugu için geri cekme yapmadm dikişi atar birden diye 1 hafta snra minik minik geri itiyordum oda dikişleri düştüğünde yapmıştm doktor 1 ay yapman yeterli demişti ama ben yine yapıyorm bazen içinde kalıntı oluyor
Hemecikk Slakyz 6 aylıkken yaptırdik sünnetini 15-20 gün oldu doktor üç tane krem verdi. Hepsini karıştırıp bol miktarda bezine sürdük bir hafta bile sürmeden iyileşti.
Slakyz Goktugunannesiiii Agaclargibi kaç aylıkken kaç kiloydu acaba birde yarası iyileştikten sonra mı sıyırdınız
Goktugunannesiiii Slakyz 10 güne kadar düştü . Sadece krem sürdüm . Hemen banyo yaptırmadım 5 gün falan beklettim daha sonra kuruyan kabuklar her banyoda yumuşayıp döküldü
Agaclargibi Benim oğlum şişman olduğu için sıyırma yaptık hala da yapıyorum bazen alt açarken tabi bişey sürmeden ciltleşmesinn diye
Slakyz en_sevdiklerim2 kaç güne iyileşti acaba 2.günümüz bugün bezini değiştirirken ağlıyor yeni bez taktığımda
Goktugunannesiiii Slakyz 2 yaşındayken yaptırdık fakat daha zor bir dönemdi bizimki çok hareketlıydı karton bardak kullandım her ciş yaptıgında bezini değiştirir yeni bardak koyardım