Ikra_nur
Bebegim 4 ay 26 günlük önceden emiyordu güzeldi fakat 4 düncu ayına girince agizinda mantar oluştu oda bana serpti sonra emmeyi bıraktı şimdi 1 aydır emmiyor deli gibi acıkıyor emzirmeye çalışıyorum ama çok aşırı ağlıyor kesinlikle alıp emmiyor bende sütüm kesilmesin diye makineyle sagıp veriyorum ama sütüm azaldı iyice ve bu yüzden mamaya başladık bende Emzirmek istiyorum sütümün tekrar artmasını istiyorum napmam lazım bu durumu yaşayan varmı ne olur bir akıl verin çok çaresizim ? 😦😟😔
Deletedmom021
Israrcı olun tam meme reddi zamanı. Artması için bol bol su için rezene çayı da içebilirsiniz. İnşallah bir an önce toparlar🙏🏻
Turas
Memeyı agıza verın yandan sırıngayla mama sıkın ınce sırınga olsunkı rahat olsun boyle boyle alısacaktır