merhaba hanımlar:) benim oğlum 5,5 aylık ve 2 haftadır ek gıda tadımları yapıyoruz. Bazen mamasını verdiğimde mamada herhangi bir sıcaklık vs olmamasına rağmen sanki çok sıcak birşeymiş gibi ağzından nefes almaya başlıyor. O an inanılmaz korkuyorum mamalar ağızda ve ağzından nefes alıyor, boğazına kaçacak diye ödüm kopuyor. Sonra yavaş yavaş çevirip yutuyor. Başına gelen var mı hiç, böyle birşey yaşayan? geçici bir süreç midir?