Mavikelebekce Sizin başınıza geldi mi kaç günde iyileşti neler yaptınız, güzel şeyler duymaya ihtiyacım var çok kötüyüm o öksürdükçe mahvoluyorum
Ozgebrar2019 Mavikelebekce Benim gittiğim hastane 3 ay ve daha küçük bebekleri direkt hastaneye yatırıyordu. Bizde 3 gün yattık. Ama inanın evde olmaktan hastanede iyileşmesi daha iyi ve daha çabuk oluyor
GULCE02 Mavikelebekce çok geçmiş olsun benim oğlumda 14 aylık aşırı bir şekilde öksürüyor buhar veriyorum antibiyotik verıyorum doktor muayene edince muayenesi normal deyip gönderiyor peki bu öksürük niye geçmiyor sizin belirtiler nelerdi peki
Cns15 Mavikelebekce aynı şekilde.2 aylıkken yaşadım soğuk buhar ,mustela göğüs balsamı ve sterimar burun spreyi ile 10 gün demeden geçti
balkaymak__ Benim bebeğimde ağır bronşit oldu üç aylıkken hırıltılı öksürük vardı çok kötüydü inliyordu resmen hava verdik evde sürekli üç gün antibiyotik kullandık göğsüne lahana zeytinyağlayıp koydum üç günde benden sağlam oldu maşallah
Mavikelebekce balkaymak__ maşallah benimkinin ateşi yok çok şükür öksürük hırıltı ve burun akıntısı var inşallah çabucak geçer yavrularımız hasta olmasın
Neslihann35 Mavikelebekce ya benimkininde burnu tıkalı ama hırıltı hışıltı burnunda var sadece doktora gittik ğöğsünden arkadan dinledi bişey yok dedi burnunu açın serum suyuyla sürekli dedi bronşit değil demi
Zumradmr_11 5 aylik bebeğim oldu eve buhar makinasi aldik ve antibiyotikle 5 gunde evde atlattik serum fizyolojik yaptım bol bol