yellowmom8 İki gün önce acilde gazı var diye lavman verdi doktor kakasını yapıyor diye yapmadım ama hala huysuz önceden günde ıkı üç kere yapardı suan bir kere yapıyor ama yapıyor bana çok saçma geldi kakasını yapan bebeğe lavman yapılırmı sadece gaz için ?
Neslihan66 yellowmom8 evet yapılır tabi lavman illa çişi yapmak için değil çocukta gaz birikince de rahatsız oluyor ben geçenler de iki oğluma da yaptım çiş yapıyorlardı ama karın ağrısından kıvranıyorlardı onu yapınca çok şükür rahat ettiler.. ben yapın derim.. ha bu arada doktor röntgen çekip söylemişti çok fazla gaz olduğunu dr verdi lavmanı..