vaveyla_1 Bebeğim 5,5 aylık oldu meme + mama gidiyoruz 3 gün kuralı ile tadımlara başlamak için erken mi acaba?
Caglaa94 vaveyla_1 zaten bir ömür yemek yiyecek ek gıdaya geç başlasa da olur, 6.ayı doldurana kadar anne sütüyle devam etse daha iyi değil mi ?
Rumeysaden vaveyla_1 hayır değil bebeğim 5 aylıkken başlattı eğer istiyorsa siz yerken başla bence doktoruna sorup hatta alerji ihtimali varsa 4. Ay da baslatsak daha iyi demisti
vaveyla_1 Caglaa94 öyle de bilmiyorum mama verdiğim için sağlık ocağındaki hemşire verebilirsin dedi normalde bende 6 ayı bekleme taraftarıyım
Rumeysaden vaveyla_1 başla canım bence ne kadar erken başlarsan o kadar çabuk yemeyi öğreniyor kendisi yiyor bir zaman sonra ben mesele hiç bleand etmiyorum çatalla eziyorum yutuyor damagiyla eziyor püre olunca da alışıp normal yemek yemiyormus dikkat et ona
Gag2408 vaveyla_1 bizde 5ay10 günlüğüz ben tam 180 günlük yani 6 aylık olunca başlayacağım tabi 5buçuk aylık başlayanlarda var