Miraysena niye canını sıkıyorsun ki kucağında güvende hissediyor kendini memede huzurlu demek ki bence hiç ayrılma bu en fazla 1 ay sürebiliri geçiyor se anın tadını çıkar bence ona sarıl güvende tut emsin zaten fazlalığı çıkarıyorlar anne sütü alan benek nekadar emerse emsin bir şey olmuyor. Benim bebeğim de aynıydı 2 aylıktan 3 ayın ortalarına kadar sürekli memede kalmak istiyordu ben hiç karşı çıkmadım hep kucağımda tuttum şimdi 4 bucuk aylık doktorum bu ay 4 saate kadar emmeden durabilir diyor ama bebeğim 2 saat olmadan tekrar meme istiyor bazen emmiyor sadece memede oyalanıyor aç olmadığı için ama yinede memeyi görmek istiyor ağlıyor 😅 biras oyalanıp çekiyorum o mutlu olsun 🥰