Anuraky Biz iki arkadaş aynı doktora yaptırdık. İlk arkadaşım yaptırdı o kadar iyiydi ki hiç ağrısı sızısı yoktu o gazla bende yaptırdım öldüm öldüm dirildim bitebilirim çok ağrılı sancılı bir süreçti ikimizinde göğsü çok güzel oldu ama Dr. Ömer Sağır Nişantaşı’nda muayeneyehanesi 2018’de 12 bin tl idi