Yeni bir kedi sahiplendik eski sahipleri çip taktırmamış.
Tarım il müdürlüğünü aradık 31 aralığı geçtiği için çip takılamayacağı söylendi eski sahiplerine geri verin dediler bakamadıkları için vcdanım el vermiyor ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen 🌸