Kızlar kızım yaklaşık 3 haftadır hasta ilk ateşle başladı yüksek ateş karnı da nefes alıp verirken inip çıkıyordu hemen götürdük doktora bronşolit olmuş dedi antibiyotik kullandık hava kullandık aynı zamanda decort ampül içirdim 1 hafta sonra kontrole götürdüm iyileşmiş dediler aradan 1 hafta geçti geçmedi çocuk tekrar ateşlendi tekrar göğsü indi çıktı nefes alırken yine götürdüm bronşolit tekrar etmiş dediler bu sefer iğne verdi doktor 3 gün onu yaptırdım yine havaya başladık hala iyileşemedi çocugum gece gündüz ağlıyor nerdeyse her gece acile gidiyoruz bişey yok diyorlar bişey yoksa bu çocuk neden bu kadar çok ağlıyor kafayı yemek üzereyim hastalığıda iyileşmedi üstüne birde ağlama doktorların kaçırmış olduğu bişey varmıdır acaba bir sürü değişik salgınlar var korkuyorum bu hastalık sürecinde çocugun kusma ishali de oldu hasta diye mi bu kadar kötü oldu yoksa bulamadıkları başka bişey mi var kafayı yemek üzereyim