Bebeğim 3 aylık iken kolunda fındık büyüklüğünde egzama olmuştu doktora söyledim bana bepanthen sensiderm bebek kremi önerdi aldım bir süre kullandım sonra daha kötü olduğunu farkettim tekrar doktora gittm bana bir eczacının kendi yaptığı bir krem almamı söyledi onu sadece 5 gün kullabilirmişim. Bebeğim sadece anne sütü alıyor , eşyalarını hep bebek deterjanıyla yıkarım, ütüsüz asla giydirmem, hatta şu an deterjanını değiştirdim.Ne alerji yapmış olabilir ki ? Bunu yaşayan varmı? Doktorum yumurta yada inek sütünden olabilir dedi ama ben hamilelikte cok tiksindiğim için hala yumurta yiyemiyorum, inek sütü de içimiyorum hiç gaz yapar diye hatta sütlaç, puding sütlr yapılan şeyler de tüketmiyorum hiç . Başka yereye dikat etmem lazım bit akıl verirmisiniz . :(