7 ay 15 gunlukken 4 gun boyu bebeğim bababa,baba diye babildadi sonra sustu babildamadi.8 ay 15 gunlukken tekrar başladı.baba,mama,umma dedi. Onu da 5 gun dedi.yine sustu.demiyor.başına gelen var mi?neden bu kadar kısa süreli suruyor bizim babildama?