Mommm_ yani yıllar önce bile 600 verdiğimizi biliyorum şuan bi hayli artmıştır fiyatı pek uygun sayılmaz ama iyi bi doktor arayıp bilgi alabilirsiniz baya oldu ben gözükmeyeli en son 17-18 yaşlarımda gitmiştim sonra yetişkin bölümüne geçiş yaptım. Bakırköy devlet hastanesi de iyi ama önemli olan devamlı gideceğiniz iyi bi doktor bulmakta ve şuan randevu alsanız bi kaç ay sonrasına anca veriyorlar