1 hafta önce hapşırık burun akıntısı başladı geçmeyince doktor hava ve antibiyotik verdi antibiyotik kullanırken hafif öksürdü sonra gözleri akmaya başladı kendini sıkıyor sürekli ıkınır gibi ıh ıh eli hep ağzında sürekli ağlıyor salya çok akıyor çok huzursuz ilk defa böyle oldu 3 tane doktora götürdüm ciğerlerine sıkıntı yok iyi sıkıntı yok dediler ama bir anda ateşleniyor anında çıkıyor başında ateşi sadece calpol dolven dönüşümlü veriyorum gidiyor 4-5 saat sonra yine anında çıkuyor birde ishal oldu acaba diş mi anneler ilk bebeğim bilmiyorum nolur yardımcı olun doktora götürdüm önemsemiyorlar ki hiç 😪