Amine_erva25 diş cıkarma anne babaya bağlıymış bebeklerde canım bizimkide 8 bucuk aylık olucak hala ne salyası akar ne damaklarda beyazlık var nede kaşır🙈 bende gec cıkarmısım eşimde 9 aylıkken cıkarmıs ondan sanırım bende beklemedeyim dişi cıkınca nasıl bişey olucak cok merak ediyorum😋 hepsi ağrısız sızısız ateşsiz cıkıversin inşallah tek duam bu bütün bebelere🤲