alisileedis çok tehlikeli diyolar ya . Annemin arkadaşının gelini olmuş ölümden dönmüş yoğun bakımda falan yatmış . Aslında şöyle düşünmek lazım . Ameliyat olunca 1 2 sene gazlı icecek vs yasak sadece sıvı besleniyosun belli bi süre . Bu süre zarfında zaten onları tüketmediğin icin kilo gidiyo . Önemli olan hayatımızdan şekeri, ekmeği, abur cuburu çıkarmak ve düzenli beslenmek .