Babyyandmom Kızlar merhaba eşim bugün saç ektirecek. Eşi saç ettirenler süreç nasıl oluyor acı anlamında falan, ilk günler nasıl geçti acaba, bilgilendirebilecek olan var mı aranızda?
kasimonbes Babyyandmom ilk bir hafta siz yikayacaksiniz her gun. Sonrasi zaten kabuklari dokmek icin cagiracak doktor. Ondan sonrasi tertemiz
2cocuk_1anne_ Babyyandmom eşim değil ama bekarken çalıştığım yerdeki abi ektrdş Kafası 1 hafta kanlı gezdi çok acıdığını söylüyor du özel bir yastık almıştı onda yatıyor du
kolonyalimendil Babyyandmom eşim ektirdi canım ilk gün özellikle acıdan kıvrandı resmen. Sonra zamanla azalıyor ama yatması bile sorun olmuştu bide yatma pozisyonuna dikkat etsin anestezi burnunda toplanıyor çok eğilince filan eşimde öyle oldu🥲
Babyyandmom anorganikanneeee bir de ektirdikten 2 gün sonra 6-7 saatlik bir uzun yola gitmemiz gerekiyor arabayı kendisi kullanabilir mi sizce ağrı anlamında falan çok zorlanır mı
anorganikanneeee Babyyandmom işe gitti eşim ama kendi işi olduğu için biraz daha rahattı. Kafasını öne eğmemesi lazım. Eşim dikkat etmedi, ödem topladı yüzü şişti
kolonyalimendil Babyyandmom benim eşim kullandı ama biz yaklaşık 2 buçuk saatlik bi yoldan geldik ama o bile zorladı kafası çok ağrıyordu çünkü