1_nisan 10 aylik oğlumun çok rahat alttan iki dışı çıktı 8.ayinda smdi üstten çıkıyor çok zorlaniyor dis jeli almayi düşünüyorum kullanıp memnun kaldığınız hangisi oldu
Asyaveannesi04 1_nisan diş jeli pek önerilmiyor ben tetagil diş granülü kullandım eline hep havuç, yeşil soğan verdim çok kolay çıktı dişleri