Minik-1 4 aylık olduk bugün resmen muz yerken öyle bakışı vardı ki parmağımın ucuna ezip tattırdım iki defa zararı var mı acaba 6 ayı beklemeli miyim ?
1__anne Minik-1 haha benimkide ne yersem bakıyor içim gidiyor 😂 ben 5 ay bir haftalıktı başladım ama çok az miktarlarda vererek şuan 6 aylık olacak hafif çoğalttım
lceLady Minik-1 Tam anlamıyla 5 aylıktı baslattıgımda. Ama dönem dönem yazın 3-4,5 aylarında sizin gibi yerken bende hafif tadına baktırmıstım bizim bi sıkıntımız olmadı. Zaten cok istekliydi iştahlı bir bebek daha o zaman saldırırdı yemeklere biz yerken 😀