kayitci 4 aylık olana kadar bizimde öyleydi fitille yapıyordu yada ne zaman yaparsa bekliyorduk rahatsız oluyordu karnı ağrıyordu ses geliyordu kabız gibide degildi bir çok şey denedik olmadı en son gittiğimiz doktor magnesie calsinee diye bir toz verdi her gün mamaya karıştırıp verdik önce 3gune düştü sonra 2ye düştü sonra hergun yapmaya başladı 5.ayında ek gıdaya yavaştan başladık ilacı bıraktık tekrar 2ye 3e çıktı bagirsaklarina bakıldı bir sıkıntı yoktu