Merhaba arkadaşlar oglum ezan sesinden cok korkuyor. Nasil alistircam bilmiyorum. 3 yaşında suan ama her ezan okundugunda resmen aglama krizine giriyor hele sabah ezanında daha kotu oluyor😔 esim aldı camiye goturdu hocanın yanına falan ama yok banamisin demiyor. Dedesi namaz kılarken ona eşlik ediyor. Açıklıyoruz bak ezan okunacak namaz kılınacak diye. Belki böyle bir sıkıntı yaşayıp aşanlar vardır aranızda