Kızlar Güngören Ağız ve Diş Sağlığı merkezine gittim kanal tedavi yapıyoruz şu anda antibiyotik kullanıyorum bir dahaki hafta yine çağırdı Ben söyledim işte kaplama yaptırmak istiyorum dedim Gerek duyarsam yapacağım dedi ama görüntü açısından rahatsız oluyorum dedim çok kararmış Ondan sonra çeşitlerini sordum Zirkonyum implant birkaç bir şey daha saydı Zirkonyum en iyisi diye biliyorum yaptırabilir miyim ücret ödüyor muyuz ya da ne kadarını ödüyoruz Çünkü Özel hastanede tek diş için 2500 TL Fiyat verdiler