[silindi] Merhaba arkadaşlar süt iznini birleştirip kullanabilir miyim evim ile okul biraz uzak yolda çok vaktim gidecek. 2 buçuk gün çalışıp 2 buçuk gün izin kullanabilir miyim?
314159 [silindi] çalışamazsın canım maalesef. Yanlış hatırlamıyorsam yönetmelikde birleşmez yazıyordu. Tekrar bak istersen