emzirirken saç boyattınız mı ya da sonrasında bir sorunla karsılastınız mı merak ediyorum🙏🏻 40ımız cıktıktan sonra kuaföre gidip dip köşe bakım yaptırmak istiyorum boyaların illa doğal mı olması lazım yada illa açık havada mı boyatmak lazım siz neler yaptınız neler önerirsiniz🙋🏻♀️